Οι μαθητές συμμετέχουν και δημιουργούν




Η   ΑΦΙΣΑ  ΜΑΣ

Είμαστε η ΣΤ΄ τάξη του 30ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
Συμμετέχουμε στον πρώτο επετειακό (10ετή) εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013.
Το θέμα της εργασίας μας είναι: "Η Ασφάλεια στο Διαδίκτυο".
Έχουμε δημιουργήσει ζωγραφιές με αυτό το θέμα από τις οποίες κάναμε ένα κολάζ, το φτιάξαμε αφίσα και το στείλαμε στον ηλεκτρονικό κόμβο της "Δράσης Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου" - saferinternet.gr .
Αυτή θα είναι η συμμετοχή μας γι' αυτήν  την ημέρα.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.

Ζητάω βοήθεια

The six hats

6 Thinking hats

ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ