Ανοίξτε αυτόν το σύνδεσμο για να δείτε ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ.
Είμαστε οι μαθητές της ΣΤ΄ και της Ε΄ τάξης του 30ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και ζωγραφίζουμε για τον εορτασμό της ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, στις 5/2/2013.
Είμαστε οι μαθητές της ΣΤ΄ και της Ε΄ τάξης του 30ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και ζωγραφίζουμε για τον εορτασμό της ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, στις 5/2/2013.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας.